Domov Novinky 4ka s limitovanou ponukou: Neobmedzený paušál za 16 eur

4ka s limitovanou ponukou: Neobmedzený paušál za 16 eur

Zdielať

Operátor zrealizoval zásadný krok smerom k získaniu väčšieho podielu na trhu.

Prostredníctvom agresívnej cenovej politiky, keď ponúka neobmedzený paušál Sloboda nekonečno+ za výrazne zvýhodnenú cenu 16 eur mesačne (je to o 7 eur nižšia než bežná cena). Týmto krokom poskytovateľ znížil ceny viac ako konkurenti a stanovil nový štandard v ponuke mobilných služieb na Slovensku. Krok prichádza v čase, keď sa 4ka pripravuje na významné zlepšenie svojej služby prostredníctvom prístupu do 4G siete Orangeu na začiatok budúceho roka. Tým si zabezpečí pokrytie približne 97% populácie a dôjde ku vyšším rýchlostiam (v porovnaní s doterajším 3G v národnom roamingu). Nová cenová ponuka však nie je dostupná pre všetkých zákazníkov. 4ka svoj zlacnený paušál ponúka len prostredníctvom telefonického predaja, pričom neexistuje možnosť požiadať o telefonát. Ponuka tiež nie je dostupná pre súčasných klientov, no je možné ju získať pre blízkych, ak sa používateľovi operátor ozve so špeciálnou ponukou.

Zákazníci v paušále dostanú neobmedzené volania, správy a veľký balíček dát. Avšak, aj napriek vylepšenému pokrytiu 4G siete bude stále existovať limit na použitie dát v sieti Orangeu, ktorý sa reálne uplatňuje až po minutí 40GB dát mesačne. V porovnaní s konkurenciou, ako sú Telekom a O2, ponúka 4ka svojim zákazníkom výrazne lepšie podmienky, čím sa stavia do pozície silného konkurenta na trhu. Napríklad Telekom ponúka zákazníkom výhodné balíčky pri dobíjaní kreditu a O2 prichádza s obmedzenými paušálmi za vyššiu cenu. Z hľadiska strategického posunu je zaujímavé, že 4ka zavádza takúto cenovú politiku práve teraz, pred zlepšením svojich služieb vďaka prístupu do 4G siete. Tento krok môže byť vnímaný ako snaha zvýšiť zákaznícku základňu a posilniť svoje postavenie na trhu ešte pred tým, ako zákazníci pocítia výhody vylepšených služieb. Súčasný trend v mobilných službách na Slovensku naznačuje, že konkurencia medzi operátormi sa zintenzívňuje a zákazníci môžu očakávať výhodnejšie ponuky a lepšie služby.