Domov Novinky TikTok testuje mesačné predplatné bez reklám

TikTok testuje mesačné predplatné bez reklám

Zdielať

Za 4,99 dolárov mesačne v testovacej fáze si budú môcť používatelia užívať TikTok bez reklám.

Spoločnosť potvrdila, že skutočne testuje toto mesačné predplatné bez reklám. Služba však uvádza, že testovanie je obmedzené na jediný anglicky hovoriaci trh mimo USA. Služba popiera správu, že testovanie sa chystá v USA, pretože „testy v malom rozsahu nenaznačujú, že uvedenie produktu je nevyhnutné“. TikTok má veľkú zásluhu na popularizácii krátkoformátového videoobsahu na sociálnych sieťach. Hrozba zo strany je taká reálna, že ostatné aplikácie sociálnych médií museli do svojich aplikácií popri nástrojoch na úpravu videa pre tvorcov zakomponovať aj videá v krátkom formáte. Nebolo by teda nesprávne nazvať platformu trendsetterom. Teraz sa však zdá, že TikTok je tým, kto nasleduje trend niekoľkých ďalších aplikácií sociálnych médií, pretože začal používateľom ponúkať možnosť mesačného predplatného bez reklám. V najnovšej verzii aplikácie sa našli nové reťazce, ktoré naznačovali, že služba s krátkym videoobsahom sa chystá ponúknuť svojim používateľom možnosť mesačného predplatného bez reklám. Na všetkých našich účtoch sa nepodarilo zobraziť rovnakú obrazovku.

Predpokladáme teda, že v súčasnosti ide o obmedzený test a v závislosti od jeho úspechu môže, ale nemusí byť rozšírený na viac používateľov. Keďže ide o testovaciu fázu, konečné ceny sa môžu líšiť, keď bude funkcia spustená pre verejnosť. TikTok bol doteraz z veľkej časti založený na reklamách. Platforma má niekoľko mechanizmov zdieľania príjmov pre tvorcov a má aj funkciu priameho predplatného Live Subscription, ktorá umožňuje používateľom predplatiť si priamo tvorcu. Je to prvýkrát, čo aplikácia pre sociálne médiá/krátky video obsah prijíma peniaze priamo za používateľský zážitok bez reklám. Platformy ako X (predtým ako Twitter) majú aj úroveň bez reklám v podobe X Premium (predtým známa ako Twitter Blue). Predplatné Premium však ponúka ďalšie výhody vrátane prístupu k monetizácii platformy. Ešte sa uvidí, ako TikTok svoje predplatné odlíši mimo prostredia bez reklám.

Zdroj