Domov Novinky Na Slovensko prichádza nová donášková služba: Foodpanda

Na Slovensko prichádza nová donášková služba: Foodpanda

Zdielať

Foodpanda prináša na Slovensko rýchlosť, kvalitu, flexibilitu, variabilitu doručenia.

Holanďan Niklas Östberg pred desiatimi rokmi v Berlíne založil online donáškovú službu, z ktorej je dnes medzinárodný gigant pôsobiaci vo viac ako 50 krajinách sveta na štyroch kontinentoch. Misia je už roky nemenná: doručiť čokoľvek, čo sa doručiť dá, až k dverám v čo najkratšom čase. Jedlo, kvety, drogériu, hračky, granuly pre psieho miláčika. V Česku je „doručovacím hrdinom“ služba Dáme jídlo. Na Slovensku – Foodpanda. Dve služby v susedných krajinách spojené jedným vedením. Spája nás história, podobná mentalita a teraz už aj možnosť expresného doručenia objednávky v horizonte niekoľkých minút.

Foodpanda vstúpila na slovenský trh v septembri 2021. Má sa o čo oprieť: pod touto značkou si zákazníci po celom svete môžu dopriať jedlo zo 115-tisíc reštaurácií v 400 mestách v 13 krajinách. Skúsenosti rýchlo nachádzajú úrodnú pôdu aj na Slovensku. V desiatich mestách (od Bratislavy po Košice) ponúka novú úroveň doručovania. Prepracovaný systém umožňuje flotile kuriérov doručiť objednávku takmer okamžite – ide totiž predovšetkým o doručovanie toho, čo ponúka miestna lokalita a miestni obchodníci. Práve to umožňuje rýchlosť a flexibilitu doručovania. Spoločnosť deklaruje, že nie je len klasická donášková služba na rozvoz jedla, ale ich víziou je byť k dispozícii priamo v lokalite zákazníka so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba, či to už bude jedlo, alebo nákup.

Od dnes, 20. októbra 2021, kedy spoločnosť zorganizovala predstavenie pre novinárov, prináša nové možnosti pre vylepšenie svojich služieb. FoodPanda otvára prvých 11 obchodov v rámci spolupráce s Tesco Expres v Bratislave. Službu je možné využívať cez web aj aplikáciu. Samozrejme, vedenie spoločnosti chce neskôr svoje služby s prevádzkami Tesco Expres rozšíriť z hlavného mesta aj do iných slovenských miest. Ďalšia novinka čaká zákazníkov v novembri, kedy sa má spustiť Pandamarket. Bude to koncept vlastného distribučného skladu, čo zabezpečí rýchlu donášku. Zákazníci budú môcť využívať službu na doručenie potravín, drogérie, domácich potrieb v priebehu niekoľkých minút aj v oblastiach, kde chýba bežná sieť obchodov.

Celý formát rýchleho doručenia objednávky, ktorý má byť podľa spoločnosti za menej ako jednu hodinu, zvyčajne do 30 minút, v prípade Pandamarketu do 15 minút je postavený na technologických inováciách. Rýchla objednávka cez appku alebo webovú stránku, dispečerský algoritmus, či rýchli kuriéri. Keďže objednávky vybavujú rýchlo, potrebuje spoločnosť aj dobre zvládnutú logistiku. Kuriéri sú v nej dôležitým článkom. Vedenie firmy hovorí, že ich počúva a vedie s nimi dialóg. Kuriéri majú slobodnú možnosť voľby, či už pri využívaní dopravného prostriedku: auto, skúter (oboje buď vlastné, alebo požičané od partnerov), bicykel, aj vlastné nohy. Sme teda zvedaví, ako ďalšia doručovania platforma zefektívni trh a prinesie niečo nové na náš trh.