Domov Novinky 4ka po polroku atakuje hranicu 150-tisíc zákazníkov

4ka po polroku atakuje hranicu 150-tisíc zákazníkov

Zdielať

Pred polrokom 5.10.2015 ráno začali pracovníci Slovenskej pošty predávať prvé SIM karty Moja 4ka. Predplatená služba s jednoduchou a zrozumiteľnou cenou 4 centy za minútu, SMS či megabajt dát v rámci Slovenska a celej EÚ, si okamžite získala priazeň zákazníkov. Po šiestich mesiacoch 4ka hlási, že je ich už takmer 150-tisíc.

4ka Logo

Moja 4ka do druhého polroka vstupuje s viacerými plánmi. Okrem zahusťovania a rozširovania siete podľa riaditeľa divízie obchodu a marketingu SWAN Mobile, a. s., Petra Helexu, v priebehu niekoľkých týždňov operátor priebežne predstaví niekoľko prekvapení. „Spustili sme Odboj za lacné volania a dáta, v ktorom mienime pokračovať. A to nielen marketingovou kampaňou, ale aj konkrétnymi činmi v prospech všetkých našich zákazníkov,“ vraví P. Helexa.

4ka promo 02

4ka zároveň naďalej pokračuje v aktívnej komunikácii so spomínaným hashtagom a témou „Odboja za lacné volania a dáta“. V prvej fáze novej kampane sa na vonkajších reklamných nosičoch hovorí, že „Viazanosť vám nepristane“. Medzi tvárami novej kampane, ktoré sa predstavujú zviazanými tvárami, je aj známy slovenský reprezentant v zjazdovom lyžovaní Adam Žampa.

Zdroj: 4ka